Прогулянка дітей на свіжому повітрі має велике значення для всебічного розвитку дитини дошкільного віку. 30 листопада 2021 року проведено педагогічну раду “Творчий підхід до підготовки та проведення повсякденної прогулянки – запорука морально-емоційного благополуччя і розвитку дитини дошкільного віку”.
Педагогічні працівники ознайомилися з організаційними умовами проведення прогулянок та екскурсій (вихователь Людмила Лазарєва), новітніми технологіями проведення прогулянок (вихователь-методист Лариса Чумак). Вихователь Наталя Яценко привернула увагу присутніх до питання спілкування дитини з природою за системою виховання Сухомлинського.
Присутні мали змогу переглянути запис денної прогулянки у ІІ молодшій групі № 1 “Гномики” (вихователь Валентина Турчинова), середній групі № 5 “Рибки” (вихователь Наталя Яценко).
Природа сама по собі не виховує, а виховує активна взаємодія дитини з природою, під час якої вирішується комплекс педагогічних завдань. Тому кожний педагог закладу докладає зусиль під час планування та проведення прогулянки, щоб діти не тільки фізично розвивалися, а й збагачували свій життєвий досвід.